zaterdag 31 juli 2010

Een mooi kadootje

Een tijdje geleden deed ik een swapje met Mamasha.
En ook alweer een tijdje geleden kreeg ik dit mooie kadootje van haar.
Door de drukke toestanden hier ten huize poppie,
dus (nog) niet vermeld op mijn blog.
Daarom kan ik jullie vertellen dat toen ik dit toffe
pakketje in de bus kreeg
er wel een anti-bruidsstress-smille op mijn gezicht verscheen.

Dit was het leuke kadootje.




U ziet een heel leuk genaaid zakje met zelfgehaakte trekkoordjes, mooie stoffen knoopjes, gehaaktjes knoopjes, een stijlvolle fimoring, een leuke sleutelhanger, fimoknoopjes, reeds voorgestempelde labeltjes, een stempelkussentje en ja ja... mijn eigen stempel.

Dik verwend dus!
Mamasha, mercie, ik heb de stempel al veel gebruikt!

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad zeer verwend!
    En van mij krijg je een award, kijk maar op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke dingen heb je gehad. Heerlijk om af en toe een pakketje te krijgen met allemaal leuks erin.
    Fijn weekend verder,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, dat is echt een leuk pakketje zeg! Veel plezier ervan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai, gewoon zo'n portemonneetje maken hoor! niet bang zijn voor de rits, je kan hem met een gewoon naaimachinevoetje en de naald helemaal naar links (als je voor de machine zit) er in zetten. Probeer het maar eens!

    BeantwoordenVerwijderen